Про картинг
Деякі вважають, що картинг – це веселе проведення часу в картинг-клубі, сісти за кермо картою і стати переможцем може кожен, у кого є гарний карт. Це необґрунтоване твердження. Водій картки повинен відповідати безлічі вимог, які не схожі на вимоги до автолюбителя або мотоциклісту. Також варто чітко представляти різницю між умовами спортивних перегонів і звичайною поїздкою на автомобілі. І головна різниця у цілі. Метою перегонів є час подолання траси, необхідно проїхати трасу якнайшвидше та обігнати своїх суперників. Необхідно використовувати можливості техніки, умови траси, мати достатній досвід. Прокатні карти в картинг-клубах досягають швидкості 100км/год, спортивні набагато більше. У цих умовах реакція гонщика має бути дуже швидкою, щоб на цих швидкостях у щільному потоці та суперництві з боку інших спортсменів не втратити управління. Будь-яка помилка може стати вирішальною і в цих гонщиків долає безліч поворотів, керує двигуном і коробкою передач. Рев двигунів, напружена обстановка … Карт миттєво реагує на будь-який рух керма, натискання педалі газу або гальма. Мінімальна відстань між картами під час гонки на картодромі ще більше посилює напругу. І не один рух не повинен бути безконтрольним або випадковим. Для управління карткою, як і будь-якою гоночною машиною, треба мати талант. Тобто набір особливих якостей. Але й шляхом тренувань спортсмен може набути тих самих психофізичних якостей, які допоможуть йому реалізувати можливості машини та перемогти в гонці. Водій карта повинен мати хорошу фізичну форму. Картинг, хоч і здається простим, але їзда на ньому втомлює і витримати кілька заїздів на день трасою або в критому картинг клубі може далеко не кожен. Спортсмен повинен мати гарну витривалість і зберігати витривалість не тільки під час коротких перегонів, а й багатогодинних.